starstablefrida

Alla inlägg under april 2014

Av Frida - 6 april 2014 16:50

Just nu får jag tvinga mig själv att göra alla sprickor osv. Det blir ganska tråkigt i längden men jag kämpar på!

Av Frida - 6 april 2014 15:50

Det värkar faktist som att det finns en lösning med detta problemet...
Men jag säger inget förrän jag är säker! ;P

Av Frida - 5 april 2014 20:43

Såhär ligger det till:
Min dator kommer att sluta ha skydd på måndag. Detta beror på att Windows kommer sluta att ge ut uppdateringar osv till bland annat min dator. Alltså kommer min dator att TOTALT kollapsa inom kort. Detta är väldigt synd för det påverkar även sso. Jag kommer alltså inte kunna spela... Finns inget att göra åt detta tyvärr :(

Av Frida - 4 april 2014 18:28

Eftersom jag har fått frågan varför jag inte andvänder print screen (igen) så kommer svaret här!
Jo, när jag vill ladda upp bilder på bloggen som jag tagit med print screen så funkar det inte. Förmodligen så är det min dator som är lite gammal... Annars vet jag tyvär inte varför bilderna inte kommer upp. Men min reservplan fick bli att ta foto med mobilen.
Nu undrar ni kanske: Vad är problemet med att ladda upp dom?
När jag väl ska ladda upp bilden från print screen så blir allt bara helt vitt! Allt liksom fryser. Så ni får leva med dessa bilder tagna med min mobil tyvärr!

Av Frida - 4 april 2014 14:34

Idag besökte jag och Gray Gröndal. Som ni förmodligen inte visste så har min dator börjat krångla..(milt sagt)
Så i Gröndal bestämde sig Gray för att börja flyga. Jag blev ganska chockad först. Här kommer lite bilder på våran flygtur.

Av Frida - 3 april 2014 18:06

På sista tiden har jag tagit mycket bilder. Så här kommer några av dom!

(lite bilder som inte har blevit dom finaste...)

Av Frida - 3 april 2014 15:43

Av Frida - 3 april 2014 14:50

En helt vanlig dag och jag skulle ta båten till Jarlaheim. Då bestämmer sig båten för att ta en annan väg...

Presentation


Denna bloggen ägs av mig Frida Bunnyheart.Här kan ni följa mitt liv i StarStable online med mina 9 underbara hästar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards