starstablefrida

Alla inlägg under juni 2014

Av Frida - 21 juni 2014 13:00

Hej på er allihopa. Jo det är såhär att något tagit sig in på Frida Bunnyheart och bytt lösen. Jag vet inte hur eftersom jag inte gett ut info om mitt konto till någon. Jag har försökt skika meddelande till supporten men det värkar som personen blockerat min
e-mail eller något för min mail fungerar inte. Så jag tror det blir bye bye på sso eftersom jag inte kan göra något. Bara så att ni vet: Det är INTE jag som är inne på Frida Bunnyheart!! Tack för denna tiden sso men jag får inte tag på lösenordet till Frida. Det finns inget jag kan göra mer... Tack för allt <3. // Frida Bunnyheart <3 <3

Av Frida - 17 juni 2014 20:35

Jag tog lite fina bilder när Gurkan hoppade runt med sin ponny som hon kallar Munken i paddocken i Moorland....


                                                       Gurkan och Munken på väg att krascha in i en vägg...                                                               Gurkan och Munken som hoppar över mig...                                                                    Gurkan och Munken på väg att krascha in i en vägg till....  

Av Frida - 17 juni 2014 20:02

Idag fick vi alla 200 sc till!! Eftersom Gurkan är 15 dagars SR så passar det superbra eftersom hon har sparat lite sc innan. Så då köpte hon sin efterlängtade Darkshadow!! (Vi kom på efter ett litet tag att Berits lilla arab också heter det ._.) Välkommen Darkshadow, jag hoppas du kan överleva med denna lilla Gurka....  

Av Frida - 17 juni 2014 10:52

 

Av Frida - 16 juni 2014 16:46

Som ni alla nog vet har Star Stable fått en ny hemsida! :D  Konstigt nog fungerade det inte att att få upp en bild här...men strunt i det!!! Ni får gå in och kolla själv om ni inte sätt det än xD. Några personer har haft problem med att komma in osv men för mig går allt bra! Så vi får se hur det blir i framtiden...

Av Frida - 11 juni 2014 14:42

Ny uppdatering igen!! Denna gången fick vi en strand vid Fort Pinta! Jag måste säga att jag gillar den väldigt mycket! Där finns en ny strand affär, en plats du kan bada på med din häst, ett nytt cafe' och så kan du sola i solstol eller på en handduk! Mycket mycket trevligt ställe. Så klart så var jag ju även där med Gurkan! :D  

Av Frida - 9 juni 2014 20:21

 

Av Frida - 6 juni 2014 15:35

Nu när tinkrarna har kommit är det klart att jag också vill ha en! MEN så klart har jag som vanligt inte råd xD. Då är det ganska tur att jag faktist har tålamod att vänta! Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge...  

Presentation


Denna bloggen ägs av mig Frida Bunnyheart.Här kan ni följa mitt liv i StarStable online med mina 9 underbara hästar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

Senaste inläggen


Skapa flashcards