starstablefrida

Alla inlägg under oktober 2015

Av Frida - 29 oktober 2015 13:14

Nu är halloween här! Det betyder även att Jorvik piffas upp lite, och vi får speciellt besök av spökena...

På tal om spökena. Jag hade glömmt hur mycket jag hatar att springa runt och leta efter dem. Jag blir bara frustrerad och det slutar med att jag ger upp. Men idag så försökte min fina T-rex att hjälpa mig med jakten på de små pluttarna. Ja ja... Det går väl sådär. Men hittils har jag ju inte hittat alla och jag kommer förmodligen inte ha tålamodet till att göra det senare heller. Men jag hoppas att ni har bättre lycka med dessa spöken än vad jag har. Även bättre tålamod såklart... Ja ja, det var väl allt för idag. Så ni får ha en bra halloween upplevelse så ses vi snart // Frida            Jo förrästen! Har ni sett GRISEN I TAKET i ridhuset? Nej jag skojar inte titta själv, jag har bildbevis!         Ser ni den lilla saken där uppe i taket? TITTA! DEN BARA SITTER DÄR!

Av Frida - 18 oktober 2015 11:49

Nu börjar det bli kallt ute och det är dags att ta på sig tjockare kläder!Jag stack iväg till gallerian för att skrapa ihop lite varmare och höstigare kläder, sedan så var det iväg till Gyllenåsarna för att komma in i höst-stämningen. Tycker ni om hösten? Jag tycker om att se på hur allting förändras, men jag hatar kylan! 

Hur som helst så har jag även försökt att levla min tjocka shire. Det går förvänansvärt bra! Just nu är vi på level 12, så det går bara fram. Men ni får ha det bra tills nästa gång, så hörs vi! //Frida   


( Jag försökte få in en bild men hur mycket jag än försökt så går det inte .-. )

Av Frida - 11 oktober 2015 15:31

Detta förväntade ni er inte va?! Jag skriver igen, otroligt! Just det, jag glömde att det knappt är någon som läser bloggen. MEN! Meeen! Lyssna nu! Jag tänkte faktist försöka att göra ett blogginlägg, iallfall minst ett, varenda gång jag är inne. Så då kan ni ju få en uppdatering om vad jag gör när jag är inne! Vilket smart förslag av mig... Hur som helst! Så mycket har hänt! Vart ska jag börja? Jag har skapat en klubb med Tyra Younghill igen! Confused Foxes. Titta gärna in här: confusedfoxes.weebly.com för mer information! Vi kan ju inte glömma det som hänt alldeles nyss! Shire hästar har ju dykit upp! Jag är helt kär i min egen lilla shire häst Wildflower. Så underbart fin. Ja ja! Detta var nog allt jag kom på att säga just nu, sen så får vi ju se hur det går med uppdateringarna här. Men ha det gött allihopa, så hörs vi snart igen hoppas jag! // Frida   

 

Presentation


Denna bloggen ägs av mig Frida Bunnyheart.Här kan ni följa mitt liv i StarStable online med mina 9 underbara hästar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

Senaste inläggen


Skapa flashcards