starstablefrida

Alla inlägg under november 2015

Av Frida - 21 november 2015 09:53

Hej hopp! Som ni alla redan vet så var den här onsdagsuppdateringen en väldigt stor dag för oss alla. Det nya landskapet Epona blev äntligen tillgängligt! Ni som har spelat lite längre vet frustrationen av att inte veta vad som fanns bakom andra sidan grinden. Den har varit stängd i vad som känns EVIGHETER! Men nu äntligen mina vänner! Så kan vi ta en titt in bakom grindarna. Nu förväntar ni er kanske en masor av fina bilder. Men jag tycker allt ni ska logga in och kolla in Epona själv... Fast det är ju självklart att ni redan gjort det för länge sedan. 


Själv så är jag helt förälskad i Epona! Så förälskad att jag faktist kan tänka mig att flytta dit när det väl kommer lite båtar. Ni visste kanske inte att efter alla år som jag spelat Star Stable så har jag aldrig NÅGONSIN flyttat ifrån Moorland. Så det kommer att ta mig mycket styrka att försöka flytta ifrån mitt kära hem. Hur som helst! Jag har så mycket mer att säga om Epona, men jag tror att du som läser är ganska trött på mitt babblande nu, så här får ni en liten bild på mig, Julia Starstreet och Tyra Younghill, i vårt sökande efter stjärnorna i Epona! Ha det gött så ses vi snart igen... // Frida     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna bloggen ägs av mig Frida Bunnyheart.Här kan ni följa mitt liv i StarStable online med mina 9 underbara hästar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

Senaste inläggen


Skapa flashcards