starstablefrida

Alla inlägg under februari 2015

Av Frida - 20 februari 2015 17:13

Hajj hajjj!!!!


Idag var det åter igen ett event med underbara Emerald Troopers! :D

Vi fick idag träna på lite western ridning genom att göra lite övningar med tunnorna hos Marley! 

Eventet var lika roligt som alltid med ledning av vår fina klubbägare Lova Westdotter! :)


Annars har inte mycket mer hänt faktist..... men här får ni en bild från eventeeeeet! :DD // Frida     

Av Frida - 18 februari 2015 16:33

Halloj! :D


Idag var jag så duktig att jag tog ut en av tjockisarna på uteritt! Såklart ville jag inte vara ensam under denna ritt, så jag tog med min underbara vän Tyra Younghill! Det märktes lätt att tjockisen behöver lite träning eftersom han var långt efter Tyra.... Meeeen hur som helst! 


Tyvärr så upplöstes Impossible Feathers, så nu har jag gått med i en annan otroligt trevlig klubb! Emerald Troopers! Klubb bloggen hittar du häääääär   www.ssoemeraldtroopers.weebly.com 

Men jag tror det var det mesta för tillfället... Så vi hörs och ses i framtiden mina vännerrrrr! // Frida   

p.s T-rex hälsar ;)   

Av Frida - 6 februari 2015 16:26

Ayye ayye mateys! ;D


Jag ska vara ärlig och säga att jag inte kommer att uppdatera här suuuuperofta! Mhhheeen ibland när jag känner mig snäll (och inte lat som alltid) så kommer det komma upp något om hur livet är och annat roligt! ;D

Just nu är det inte superbra, jag är sjuk! Snyft... :c   Men jag håller på att må bättre faktist! :D


Vad mer? JO! Jag och T-rex (Tyra Younghill) har gift oss vilket var mycket trevligt. Vi fick en vacker sermoni av Nicole Winterbrooke och Julia Starstreet! :3 Speciellllt tack till dom ;3  

Men vi hörs någon gång i framtiden så ja.... Ha det bra! :D // Frida      P.S Här får ni en liten bild på oss :3   

Presentation


Denna bloggen ägs av mig Frida Bunnyheart.Här kan ni följa mitt liv i StarStable online med mina 9 underbara hästar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

Senaste inläggen


Skapa flashcards