starstablefrida

Alla inlägg under april 2014

Av Frida - 30 april 2014 15:11

Nu var det dags för uppdatering igen! Vi fick bland annat ett nytt uppdrag som tog mig ungefär 2-3 minuter att göra. 

Man skulle hitta ett gömt paket som man skulle lämna till en person....Paketet var knappast gömt...          Sen så är ju Hästmarknaden på arenan borta!! Nu kan vi äntligen andvända den igen! Men....Vart har Hästmarknaden tagit vägen då? Är den borta?          Nejdå! Marknaden är inte borta! Den har bara flyttats till Fort Pinta vid ponnysarna! Dock så finns där inga häster eller människor än så länge, men det komme rkanske i framtida uppdateringar...          När jag red för att ta färjan till jarlaheim så upptäckte jag detta!! är detta ett nytt Championat på gång? Eller är det något helt annat? Man undrar ju...      

Av Frida - 28 april 2014 15:06

 

Av Frida - 27 april 2014 09:27

Winterdream är en Frisisk Sporthäst och är 7 år. Han är 151 cm i mankhöjd. Han kallas även för Winter.


Winter växte upp i Jorvikstallet från början. Det var tänkt att han skulle bli en ridskolehäst men han var för svår hanterad. Därför var dom tvugna att säja Winter för ingen hade tid att utbilda honom. 


Winter är en väldigt snäll häst som aldrig skulle göra någon illa. Han kan dock vara lite busig och testa sin ryttare lite.     

Av Frida - 26 april 2014 10:09

 

Av Frida - 25 april 2014 19:05

Nu måste jag faktist säga att jag är ganska nöjd med denna redigeringen. Det tog mig ungefär 2 och en halv timme att göra det! Men det är bara roligt att redigera så tiden spelar ingen roll. Hur tycker ni denna redigeringen blev? För att vara en av dom första gångerna jag redigerar är den hyfsat bra ju!  

Av Frida - 25 april 2014 16:01

Okej,okej! Detta är första redigeringen.... Det ser kanske inte superbra ut, MEN detta är faktist första gången jag redigerar en bild! Jag kämpade som en galning för att få allt bra, det tog någon timme.... Nu tror jag att jag är hyfsat nöja för att vara första gången...  

Av Frida - 25 april 2014 15:06

 

Av Frida - 24 april 2014 19:07

Ja, igår så var tydligen jag den som fått bäst tid på ponnyloppet! Ganska nöjd eftersom det är första gången detta händer mig x)-  

Presentation


Denna bloggen ägs av mig Frida Bunnyheart.Här kan ni följa mitt liv i StarStable online med mina 9 underbara hästar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards